ניהול עמוד פייסבוק עסקי – הטיפים שיעזרו לכם לעשות את זה בקלות

כיום כל עסק צריך דף פייסבוק עסקי על מנת למטב את עצמו ברשת, פייסבוק הינה רשת חברתית חזקה במיוחד המאפשרת לנו לבצע פעולות שיווק איכותיות וממירות באיכות גבוה.

חשוב להכיר את הפלטפורמה של פייסבוק ואת האפשרויות שהיא מציעה לנו בניהול עמוד הפייסבוק שלנו. ניהול עמוד פייסבוק לא חייב להיות פעילות מורכבת, אך הוא דורש זמן, ובעסקים קטנים ובינוניים בעל העסק הוא כנראה גם מנהל העמוד, המנכ”ל, שירות הלקוחות וכו’, אז כדי להקל עליכם את העבודה אנחנו פה כדי לעזור.

הטריקים שיעזרו לכם בניהול עמוד פייסבוק

1. תיזמון פוסטים בעמוד הפייסבוק שלכם.

תפעול עקבי ושוטף של עמוד הפייסבוק מצריך מאיתנו להיות המון זמן על המחשב, במידה ואתם לא נמצאים כל הזמן מול המחשב או שיש לכם ימים עמוסים בפגישות, יש דרך מצויינת לנהל את הדף על ידי תיזמון פוסטים מבעוד מועד. כל מה שצריך לעשות הוא לשבת מול המחשב ברגע שיש לכם זמן, להתחיל לכתוב את הפוסט, לאחר שסיימת לרשום את הפוסט, שימו לב! אל תלחצו פרסום אלא לחצו על החץ הקטן המופיע ליד כפתור הפרסום, לאחר שתילחצו על הכפתור תוכלו להבחין באופציה תזמן פוסט, לחצו עליו וכעט פשוט ביחרו את הזמן שהייתם רוצים שהפוסט שלכם יוצג בעמוד. אתם יכולים לתזמן את כל השבוע שלכם בצורה נוחה ופשוטה.

2. אפליקציה ניהול עמוד פייסבוק לניידים

אם אתם מעוניינים להעלות פוסטים ללא תיזמון אך עדיין אינכם מול המחשב כל היום, פשוט התקינו את האפליקציה של פייסבוק לניהול עמוד הפייסבוק שלכם, כך תוכלו להעלות פוסטים בזמן אמת גם אינכם מול המחשב הנייח.

3. עריכת פוסטים שפורסמו

לעיתים אנחנו לא שמים לב, כותבים פוסט מפרסמים ואפילו מוסיפים תמונה, העוקבים שלנו כבר לחצו לייק והגיבו, אך לפתע שמתם לב בשגיאת כתיב או טעות בתאריך או כל דבר אחר מעצבן בסגנון זה, אך אינכם רוצים לאבד את כל הלייקים והתגובות, מה אפשר לעשות? אל דאגה יש פתרון מצויין, ניתן לערוך פוסטים שכבר פורסמו פשוט לחצו על החץ הקטן המופיע ליד הפוסט ביחרו בעריכת פוסט. שימו לב! לא ניתן לשנות תמונות בפוסט שפורסם אלא רק מלל. כמו כן פוסטים ממומנים אינם ניתנים לעריכה, אלא אם תמחקו לחלוטין את המודעה ממנהל המודעות.

4. למדו את הקהל שלכם!

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עמוד פייסבוק הוא להכיר את הקהל שלך, מי לחץ לך לייק בעמוד, נשים, גברים באיזה חתך גילאים ובאיזה שעות הפוסט שלך קיבל הכי הרבה תגובות, באיזו שעה היו הכי הרבה חברי העמוד פעילים בפייסבוק. נתונים אלו יאפשרו לכם ללמוד את הקהל שלכם ולהחליט מתי נכון ביותר עבורכם לפרסם.

5. לעקוב אחרי המתחרים שלכם

מעקב אחרי מתחרים הינה אסטרטגיה חשובה בניהול עמוד פייסבוק, על ידי מעקב אחר המתחרים תוכלו ללמוד מה הם עושים, מבצעים, פוסטים שהם מעלים כמה לייקים קיבל הדף שלהם ואיפה כל זה עומד ביחס לעמוד שלכם. ניתן לעקוב אחר עד 5 דפים של מתחרים.

6. העברת מסר על ידי נעיצת פוסט

לעיתים נרצה להעביר מסר קבוע לקהל הלקוחות שלנו, מבצע שנערך לאורך זמן שאותו נרצה לקדם, מידע לגבי שינוי כתובת או כל דבר אחר שחשוב לנו להשאיר בתודעה של הקהל שלנו, במקרה כזה ניתן לבצע קיבוע של פוסט בראש העמוד, פעולה זו נקראת נעיצת פוסט. יש ללחוץ על החץ הקטן בצידו של הפוסט ולבחור באפשרות הצמד לחלק העליון.

אלו היו כמה טיפים קטנים שיעזרו לכם בניהול עמוד פייסבוק עסקי, אם אין לכם זמן לזה, אתם מתקשים וזקוקים לעזרה, אתם מוזמנים ליצור קשר ונשמח לעמוד לשרותכם! התקשרו: 03-6881446