ניהול אתרי תדמית

לעסקים רבים אתר האינטרנט הוא המפתח הראשוני למפגש הלקוחות עם העסק שלהם, לכן חשוב שהאתר יהיה מעודכן, מעוצב וידידותי למשתמש, שירות ניהול אתרי תדמית יכול לפתור לך את הבעיה,לכל עסק עשרות משימות לביצוע התעסקות עם אתר האינטרנט יכולה לשאוב זמן יקר ולהיות מסובכת ומתסכלת, אנו בענבר מדיה מבינים את הצורך שלך ונעשה כל שביכולתינו כדי להקל עליך.

לנהל לכם את ההצלחה!

המידע שיועבר ללקוח דרך אתרכם יקבע האם תתבצע פעולה רצויה באתר כמו השארת פרטי קשר, אשר תוביל לעסקה נוספת.

לכן חשוב לעדכן את האתר בתכנים ומידע רלוונטי על בסיס קבוע. אנו נוכל להעניק לכם את השירות הטוב והמהיר ביותר במחיר שיתאים לעסק שלכם. ניהול אתרי תדמית לאתרי וורדפרס, ניהול אתרי דרופל, ניהול אתרי וויקס ועוד.

לניהול אתר מקצועי השאירו פרטים כאן!

ניהול אתרי תדמית למי זה מתאים?

כל בעל עסק שברשותו אתר אינטרנט רצוי שתהיה לו חברה לניהול האתר, תחזוקת אתרים דורשת ידע טכני מעמיק והבנת מערכות התוכן באתרים השונים, אדם ללא ידע מקצועי עלול ליצור נזקים שיגררו אחריהם הותאות כבדות ומיותרות. במסגרת שירות ניהול אתרי התדמית שלנו תוכלו לקבל שירות מגוון:

עדכון תכנים באתר– יצירת תוכן חדש ומתחדש באתרכם יקדם אתכם במנועי החיפוש וישאיר את אתרכם רלוונטי מול לקוחותיכם ומול גוגל.
עדכוני מדיה וסרטונים– אין טוב ממראה עיניים, כולם אוהבים לראות את המוצרים שאנו מקבלים את המקום או אפילו לצפות בסרטון תדמית אשר מתאר את העסק.
עיצוב גרפי– גרפיקה הינה חלק חשוב בכל הקשור לאתרים, הדבר הראשון שמחליט הוא העין שלנו, דברים מעוצבים גורמים לנו להמשיך להישאר ולצפות באתר.
שינוי מבנה האתר– יש לכם צורך לשדרג את הנראות של האתר ברמה הטכנית בשביל זה אנחנו פה, נוכל לארגן מחדש את האלמנטים באתרכם ולהעניק לו מראה עדכני יותר.
עדכון תוספים וגרסאות– חשוב להישאר מעודכנים ברמה הטכנית של האתר על מנת למנוע בעיות של איטיות וטעינת אתר ממושכת
תכנות קוד מתקדם– רוצים להוסיף פיצ’ר מיוחד באתר? לרוב תצטרכו להיעזר במתכנת קוד, לענבר מדיה מתכנים מהשורה הראשונה שיוכלו לתת מענה לרצונכם.
גיבוי אתר– על מנת לשמר את האתר שלכם במקרה של תקלה או נפילת אתר, חשוב לגבותו על בסיס קבוע. אנו נשמור את הקבצים ונגבה על בסיס קבוע את אתרכם.

ניהול אתר בקשר ישיר

אנו מבינים את הצורך שלכם לעדכן את האתר במהירות וביעילות לכן בענבר מדיה תוכלו להיות בקשר ישיר עם מנהל האתר שלכם ולקבל שירות מקצועי ומידי. מנהל האתר יוכל לנהל את אתרכם לפי דרישתכם ביעילות ומקצועיות!

ניהול אתרי תדמית לעסקים מנצחים!

לנהל אתר כראוי דורש ידע טכני מעמיק ויכולות חשיבה עסקיות, האתר שלכם הוא הרושם הראשוני של העסק שלכם. בעידן בו העולם הדיגטלי הולך ומתעצם חשוב שתישארו על המפה בתוך שוק תחרותי וגדל. ניהול אתרי תדמית זו המומחיות שלנו, ענבר מדיה הוא המקום עבורכם לקבל שירות ניהול אתרים מעולה במחירים נוחים ושירות ללא תחרות!

אין לכם עדין אתר? אנו נוכל לבנות לכם אתר וורדפרס מתקדם! לפרטים נוספים התקשרו : 03-6881446

מעל 10 שנות ניסיון

לענבר מדיה מעל 10 שנות ניסיון בבניית אתרים, תחזוקת אתרים ושיווק דיגיטלי
ניסיון עושה את ההבדל! אל תבזבזו זמן עם חברות אחרות תגיעו ישר למומחים
לקבלת הצעה לחץ כאן

מומחים בניהול אתרים

ענבר מדיה מומחים לניהול אתרים בפלטפורמות שונות, וורדפרס, דרופל, דודה, וייקס מג’נטו ועוד…
ניהול אתרים משאירים למומחים!
לקבלת הצעה לחץ כאן

מקצועיות זה שם המשחק

לענבר מדיה צוות מתכנתים ומעצבים מקצועיים שיטפלו באתרך בצורה הטובה ביותר!
אל תהיה עוד לקוח, הצטרף אלינו וקבל יחס אישי ומקצועי!
לקבלת הצעה לחץ כאן

שירות אישי ומהיר

בענבר מדיה תוכלו ליהנות משירות מקצועי, אישי וקשר ישיר עם מנהל האתר שלכם!
חשוב לנו שתהיה רגוע ותוכל להתפנות לדברים נוספים בעסק שלך!
לקבלת הצעה לחץ כאן