ניהול אתר אינטרנט

ניהול אתר אינטרנט הינו תהליך הדורש ידע מקצועי והבנת מערכות שונות של ניהול מידע באתרים שונים, לאתרים שונים יש פלטפורמות שונות אשר מנוהלות בצורה שונה אחת מהשניה. אדם ללא הידע המתאים עלול לגרום נזקים קשים לאתר במידה ואינו מיומן במלאכת עדכון האתר, על כן רצוי לרכוש את שירות ניהול האתרים המתקדם שלנו.

למי מתאים לשכור שירותי ניהול אתר אינטרנט?

לנהל אתר אינטרנט עלול לגזול מכם בעלי האתרים זמן כה רב עד כדי ייאוש, התעסקות בלתי פוסקת עם עדכון תכנים, ויכולת טכנית בשימוש במערכות הניהול השונות עלולות לייאש אתכם וכמובן לגזול מכם זמן יקר שאותו הייתם אולי רוצים להשקיע דווקא בלקוחותיכם. אז לפני שאתם מנסים להיות גם מנהלי העסק וגם עורכי/מנהלי האתר שלכם, תנו למקצוענים לחסוך לכם זמן רב וכסף.

לניהול אתר מקצועי השאירו פרטים כאן!

מדוע ניהול אתר אינטרט כל כך חשוב לעסק שלך?

ישנן מספר סיבות מאוד ברורות מדוע כדאי לך לשכור חברה לניהול אתרים אשר תבצע את עדכוני ניהול האתר.

ראשית, כיום גוגל ענקית מנוע החיפוש מדרגת את האתר שלך לפי העדכונים החלים בו, ככל שתקפיד לעדכן את האתר בתכנים חדשים ורלוונטים כך האתר שלך ידורג גבוה יותר במנוע החיפוש על כן ניהול אתר אינטרנט בצורה עיקבית יקדם את העסק שלך ברשת. אנו בענבר מדיה מאפשרים לך לקבל גם שרותי כתיבת תוכן מקצועי.

 

עלויות- כיום זול יותר לשכור חברה לניהול אתר ותחזוקת האתר שלך מאשר עובד. הסיבות ברורות כמובן, אין ימי חופשה/מחלה, משכורות וכל הזכויות המגיעות לעובד שכיר.

 

ניהול זמן- כאשר מישהו אחר מעניק לך שירות ניהול אתר אינטרנט מקצועי באמת, אתה מתפנה לטפל ברבדים נוספים בעסק שלך, כמו לקוחות למשל, קידום מכירות יעיל יותר וכדומה.

מה תקבלו בניהול אתר אינטרנט?

עדכון תכנים באתר – צריכים לעדכן מלל באתר, תמונות או מוצרים? לעדכן את עמודי התוכן, התפריטים והחדשות? בשביל זה אנחנו כאן !

ניהול אתרי תדמית ומסחר – לכל אתר מטרה שונה, ישנם אתרי מסחר שהם חנויות מכוונות אשר מטרתן למכור מוצרים שונים, במקרה כזה אנו נעדכן את המוצרים, המחירים והמלאי בהתאם. אתרי מיתוג ותדמית, מטרתם לתת שירותים שונים, במקרים אלו עדכון המלל חשוב ביותר, אנו נדאג שהכל יכתב מרמה שיווקית גבוהה ומושכת.

עיצובים מיוחדים בהתאמה אישית – צריכים לעצב תמונות ובאנרים מיוחדים למבצעים, חגים ואירועים מיוחדים? בענבר מדיה תוכלו לקבל שירותי גרפיקה מתקדמים אשר יותאמו לאתרכם.

כתיבת תכנים לאתר – יש לכם אתר אבל הוא ריק מתוכן? זה הזמן לשדרג ולעבות את המלל באתר, כיום מלל איכותי באתר הינו דבר משמעותי בקידום האתר באינטרנט ובמנועי החיפוש, אנו מעניקים שרותי כתיבת תוכן מקצועי בהתאם לדרישתכם.

 

צרו איתנו קשר עוד היום לייעוץ והצעת מחיר, אין זה סוד שתחזוקת אתרים איכותית, עיצוב נכון של האתר ואופטימיזציה מעודכנת לאתרך תמשוך יותר ויותר לקוחות לבצע פעולות באתר. אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולקבל הצעת מחיר שתתאים למימדים של העסק שלך!

מעל 10 שנות ניסיון

לענבר מדיה מעל 10 שנות ניסיון בבניית אתרים, תחזוקת אתרים ושיווק דיגיטלי
ניסיון עושה את ההבדל! אל תבזבזו זמן עם חברות אחרות תגיעו ישר למומחים
לקבלת הצעה לחץ כאן

מומחים בניהול אתרים

ענבר מדיה מומחים לניהול אתרים בפלטפורמות שונות, וורדפרס, דרופל, דודה, וייקס מג’נטו ועוד…
ניהול אתרים משאירים למומחים!
לקבלת הצעה לחץ כאן

מקצועיות זה שם המשחק

לענבר מדיה צוות מתכנתים ומעצבים מקצועיים שיטפלו באתרך בצורה הטובה ביותר!
אל תהיה עוד לקוח, הצטרף אלינו וקבל יחס אישי ומקצועי!
לקבלת הצעה לחץ כאן

שירות אישי ומהיר

בענבר מדיה תוכלו ליהנות משירות מקצועי, אישי וקשר ישיר עם מנהל האתר שלכם!
חשוב לנו שתהיה רגוע ותוכל להתפנות לדברים נוספים בעסק שלך!
לקבלת הצעה לחץ כאן