קידום ממומן בגוגל PPC

מנוע החיפוש של גוגל שינה את פני האינטרנט עם השקתו. היום הוא מנוע החיפוש המוביל והמשמעותי ביותר בעולם. חברת גוגל (שהינה חברה פרטית) הבינה עד מהרה את הפוטנציאל העסקי הטמון בפרסום ייחודי דרך מנוע החיפוש שלהם. חברת גוגל מאפשרת לכם לפרסם בתשלום או במילים אחרות קידום ממומן PPC, דרך מערכת לבחירת מילות מפתח (Google Adwords). מילות המפתח הניתנות לבחירה הינן מילים שמישות משאילתות החיפוש של משתמשי גוגל.
קידום ממומן PPC

מהו שיווק PPC בגוגל

הרעיון העומד מאחורי מערכת הקידום ממומן PPC הינו פשוט מאוד. באפשרותכם לפרסם מודעה בעמוד הראשון ביחס למילת המפתח שנבחרה ולשלם מחיר קבוע עבור כל הקלקה. ככל שמחיר ההקלקה של מילת המפתח גבוה יותר כך תמוקם המודעה במיקום טוב יותר, שיטת פרסום זו נקראת Pay Per Click ובקיצור PPC. 

 

השיטה המוצלחת הביאה גם את Yahoo לפתוח את האפשרות לניהול קמפיין בפלטפורמת Yahoo Search Marketing, מנוע החיפוש Bing אפשר ניהול קמפיין בפלטפורמת AdCenter וחברת פייסבוק אפשרה קמפיינים מומנים בשיטת ה– Pay Per Click.

לקידום מקצועי בגוגל השאירו פרטים כאן!

קידום ממומן PPC – על השיטה

שיטת הפרסום הממומן Pay Per Click – PPC בגוגל הינה דרך מהירה ואפקטיבית לניתוב גולשים אל האתר שלכם. בחלוקה גסה, ניתן לומר שכ- 30% מתנועת מנועי החיפוש מנותבת לפרסומות ה- PPC ו- 70% מתוכה מנותבת לתוצאות חיפוש אורגניות. בנוסף לנתח משמעותי זה מתנועת הגולשים, מודעת הפרסום שלכם בגוגל משותפת באתרים נוספים שבבעלות גוגל או פועלים בשיתוף פעולה עם גוגל והם מוסיפים תנועה נוספת לאתר שלכם שיטה זו נקראת גם פרסום ברשת המדיה.

 

פרסום ממומן PPC הינו כלי איכותי ויעיל לעסקים שמחפשים תוצאות מיידיות בשונה מקידום אורגני. קמפיין PPC אשר בנוי בצורה נכונה יכול להניב תוצאות משמעותיות בתוך מספר שעות בלבד! החיסרון העיקרי של קמפיינים מסוג זה הינו התשלום פר קליק. תשלום פר קליק אומר שברגע שתקציב הקמפיין שלכם נגמר, המודעה שלכם יורדת ואתם נשארים עם המיקום הנוכחי שלכם ביחס למילת המפתח. במידה ולא בוצע קידום אורגני לאתרכם הוא עלול להיות אי שם בדף החיפוש מספר 38 של גוגל ולעיתים כלל לא להופיע לכן חשוב להשקיע משאבים גם בקידום אורגני על מנת שעם הזמן תוכלו להיות פחות תלויים בפרסום ממומן PPC.

יתרונות הפרסום בשיטת פרסום ממומן PPC:

שליטה על הפרסום – קידום ממומן PPC מאפשר לכם לשלוט על תוכן המודעה, התקציב וכל הפרמטרים הנוספים הרלוונטיים להצלחתה. בנוסף, במידה והפעילות השיווקית שלך מיועדת לשוק הבינלאומי באפשרותכם לקבוע כי המודעה תופיע באזור הגיאוגרפי שמעניין אתם או לדוברי שפה ספציפית.

 

רלוונטיות מקסימאלית – באמצעות קידום ממומן PPC, באפשרותכם לפרסם עבור מילת מפתח ספציפית שירות או מוצר ספציפי שאתם מעניקים וליצור מודעה בעלת אפקטיביות אופטימאלית. מיקוד זה מאפשר לכם להגדיל בצורה משמעותית את אחוזי המרות המכירה שלכם מכיוון שמילים אלו מוכוונות מכירה של השירות / המוצר אותו אתם מעניקים.

 

מדדים מלאים בזמן אמת – קידום ממומן PPC מעניק לכם את האופציה למדוד כמעט כל פרמטר בהקשר של המודעה שלכם. הדבר מאפשר לכם לבצע אופטימיזציה עקבית למודעה שלכם על מנת להשיג תוצאות מקסימאליות.


ענבר מדיה אנו מציעים לכם ניהול קמפיין PPC מקצועי ואיכותי שיענה לצורכי השיווק שלכם במלואם. אנו מספקים פתרונות קידום ממומן במגוון ערוצים, בהם : גוגל, Yahoo, Bing ופייסבוק. כחלק מהפעילות השוטפת, אנו נעניק לכם דיווח שוטף על נתוני הקמפיין שלכם עלויות, תוצאות ומדדים נוספים, תוך שקיפות מלאה בכל התהליך. אנו מציעים ללקוחותינו מגוון שירותים משלמים לאתרם ביניהם ניהול אתרים, תחזוקת אתרים וניהול רשתות חברתיות, לקביעת פגישת יעוץ ללא התחייבות צרו עימנו קשר עוד היום.

מעל 10 שנות ניסיון

לענבר מדיה מעל 10 שנות ניסיון בבניית אתרים, תחזוקת אתרים ושיווק דיגיטלי
ניסיון עושה את ההבדל! אל תבזבזו זמן עם חברות אחרות תגיעו ישר למומחים
לקבלת הצעה לחץ כאן

מומחים בניהול אתרים

ענבר מדיה מומחים לניהול אתרים בפלטפורמות שונות, וורדפרס, דרופל, דודה, וייקס מג’נטו ועוד…
ניהול אתרים משאירים למומחים!
לקבלת הצעה לחץ כאן

מקצועיות זה שם המשחק

לענבר מדיה צוות מתכנתים ומעצבים מקצועיים שיטפלו באתרך בצורה הטובה ביותר!
אל תהיה עוד לקוח, הצטרף אלינו וקבל יחס אישי ומקצועי!
לקבלת הצעה לחץ כאן

שירות אישי ומהיר

בענבר מדיה תוכלו ליהנות משירות מקצועי, אישי וקשר ישיר עם מנהל האתר שלכם!
חשוב לנו שתהיה רגוע ותוכל להתפנות לדברים נוספים בעסק שלך!
לקבלת הצעה לחץ כאן