שיווק ברשתות חברתיות

כיום הרשתות החברתיות נמצאות כמעט בכל רובד בחיינו במודע או לא במודע לכן חשוב שגם העסק שלכם יהיה שם, כדי להגיע לקהל שלכם טוב יותר אנו נתאים עבורכם את הפלטפורמה הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם.

מדוע אתם צריכים לשווק את עצמכם ברשתות חברתיות?

בשנים האחרונות זירת הרשתות החברתיות הפכה לחלק משמעותי ביותר בחיי היומיום שלנו ולדרך בה אנו מתקשרים עם הסביבה החברתית, המשפחתית והעסקית שלנו. הרשתות החברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום של האדם הממוצע. הסיבה לכך הינה שאנו כבני אדם מחפשים אחר הסביבה החברתית כחלק מהשתייכותנו לקבוצה, להרכב או להשקפה אידיאולוגית כלשהי. הקבוצה מעניקה לנו משמעות, הגנה ותחושת שייכות. כנראה שההשתייכות הקדמונית לשבט וללהקה טבועה בנו הרבה יותר עמוק ממה שאנו חושבים.

 

מסיבה זו, שכל כך חשוב לנו להיות בחברת האנשים האהובים עלינו וכל כך אכפת לנו להיות חלק מהפאן החברתי והסביבתי, הרשתות החברתיות שפונות בדיוק לתחום זה, הפכו להיות הכלי המרכזי והמהותי ביותר לתקשורת בין אישית באינטרנט ולחלק בלתי נפרד משגרת היום של רוב האוכלוסייה. בעולם של היום, המדיה החברתית מעניקה מענה לצורך שלנו לשתף מידע, בין אם זה תמונות, מחשבות, טיפים, פרסומות יצירתיות , סרטונים הומוריסטיים, אתר מעניין או בלוג מועיל.

לשיווק מקצועי השאירו פרטים כאן!

אנו בונים, מקדמים משווקים ומפרסמים עבורכם בפלטפורמות הבאות:

שיווק ופרסום בפייסבוק
קידום ערוץ אינסטגרם
קידום ערוץ יוטיוב
קידום עסקים בלינקדאין
קידום ערוץ טוויטר
פרסום באאוטבריין

 

חברת ענבר מדיה, מציעה לכם שירות מקיף ומקצועי לשיווק ברשתות חברתיות בכל הערוצים הקיימים כיום, השירות כולל : ניהול פעילות שוטפת, עיצוב, ניהול בלוגים ופורומים ועוד. אם אתם רוצים למנף את העסק שלכם ברשתות החברתיות וליצור מיתוג חיובי של החברה שלכם בהן.

כחלק מהפעילות השוטפת שלנו במיתוג ושיווק ברשתות חברתיות אנו פועלים בשני תחומים עיקריים :

 

שיווק ברשתות חברתיות – (SMM (Social Media Marketing

קידום אתרים ברשתות חברתיות – (SMO (Social Media Optimization

רשתות חברתיות בזירה הבינלאומית

כחלק מהפעילות השוטפת שאנו עושים בקידום העסק שלך, אנו בודקים בנוסף לפעילות ברשתות חברתיות בארץ. האם יש לו את הפוטנציאל והמבנה הנכון להצליח בשיווק ברשתות חברתיות בזירה הבינלאומית. במידה ואכן הוא מתאים ויש לכם את הרצון לקדמו בזירה זו.

 

אנו דואגים להתעדכן באופן קבוע על השינויים והעדכונים האחרונים בכללי המשחק, אשר משתנים דחופות ובסטטיסטיקות המעודכנות בנושא קהלי השימוש ברשתות החברתיות. אנו נעניק לכם את כל הכלים והידע כיצד לאפשר לעסק שלך לפנות לעולם העסקי הבינלאומי.

שיווק ברשתות חברתיות מובילות

בין מכלול הרשתות החברתיות שקיימות היום ישנן חלק שכבשו את הזירה יותר מאחרות, אין זה אומר שאם רשת חברתית זו או אחרת הצליחה יותר היא יותר מתאימה לעסק שלכם מאחרת, אך פירוש הדבר שחשוב מאוד לבחון אם אופן ההתקשרות והפעילות ברשת זו מתאים לשיווק העסק שלכם.

 

בניגוד לדעה הרווחת לא כל עסק מתאים לשיווק בפייסבוק, לעיתים ישנם עסקים שמתאים להם יותר להגיב לבלוגים, לצייץ בטוויטר או לנהל עמוד ברשתות חברתיות עסקיות (ראה ערך מורחב בהמשך). אולי במקרה שלכם על מנת להשיג תוצאה טובה יותר, שווה יותר לעבוד בפורומים או לנהל דיונים ברשת חברתית כמו קפה דה מרקר, או שילוב של כמה מהם יחד. להלן הרשתות החברתיות המובילות כיום:

פרסום בפייסבוק

מנתונים אחרונים עולה שאחד משני ישראלים, נמצא כיום בפייסבוק. לכן, ניתן לומר שחצי ממדינת ישראל מחוברת לפייסבוק. הדבר מאפשר לרוב העסקים למצוא בפייסבוק את קהל היעד שלהם ולהרחיב את מעגל לקוחותיהם. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון שלכל עסק יש צורך באסטרטגיה שונה וצרכים שונים כדי להצליח בשיווקו בפייסבוק. האם עדיף לכם לפתוח דף בפייסבוק? קבוצה בפייסובק או פרופיל אישי ?

 

בניגוד לדעה הרווחת, לא לכל עסק מתאים לפתוח דף רשמי. רבים מבעלי העסקים פותחים דף, לא מצליחים לגייס אליו מספיק חברים! הדף נותר מאחורי הקלעים, לא מקודם והאפקטיביות מדף הפייסבוק נמוכה ביותר. כאן אנחנו נכנסים לתמונה ובונים עבורכם, באמצעות מחקר רשתות חבריות עבור העסק שלכם, את האסטרטגיה הטובה יותר לשיווק בפייסבוק.

פרסום ביוטיוב

מאות מילים ומאמרים לא יכולים לעשות את העבודה של סרטון וידאו שיווקי ומקצועי אחד. ערוץ יוטיוב עסקי הוא רשת נהדרת לפריצה עסקית ולהרחבת מעגל הלקוחות שלכם. אחרי הכל בעולם המהיר של היום מעטים הם הגולשים שישבו ויקראו מאמר שלם באינטרנט בנושא שמעניין אותם.

 

הלקוח של היום חסר סבלנות, הוא רוצה את כל המידע שחשוב לו עכשיו ומהר. סרטון מאפשר לכם למקד את המידע ולהנגיש לו אותו בצורה מהנה ומעניינת. בנוסף, באפשרותכם לפרסם בתוך הסרטון עצמו לינקים חשובים או הפניות למידע שיווקי חשוב נוסף.

פרסום בטוויטר

טוויטר הינה הרשת החברתית האולטימטיבית לכתיבת פוסטים ולהעברת מסרונים בין חבריה. יתרונה המשמעותי ביותר של טוויטר עבור עסקים, הינו האפשרות לאתר בקלות דעת קהל של גולשים אשר “מצייצים” ביקורות על העסק שלך ברשת. בדרך זו באפשרותכם ליצור מוניטין חיובי, לתקן ביקורת אינטרנטית שלילית והעלות את המודעות החיובית לעסק שלכם.

רשת חברתית לעסקים

כפי שציינו, לא לכל עסק מתאים לשיווק ברשתות חברתיות שנועדו לקשרים חברתיים או לדיונים מהנים וקלילים. לעסקים בעלי אוריינטציה רצינית ועסקית יותר או לעסקים שקהל היעד שלהם פשוט לא נמצא ברשתות החברתיות, הוקמו רשתות חברתיות בעלות אוריינטציה עסקית פרופר, כגון : LinkedIn, רשתות ארגונים כמו Academy Mobile של מייקרוסופט, דה מקרקר – ישראל ועוד. יתכן שהעסק שלכם מתאים הרבה יותר לפעילות כזו. אחרי הכל, כולנו מעוניינים ללמוד מאנשים בעלי ניסיון, ורוצים ליצור קשרים חברתיים עם עסקים שיש לנו עימם הרבה במשותף ואף יכולים להוות בסיס לשיתופי פעולה עתידיים.

 

לינקדאין – רשת חברתית בעלת אוריינטציה עסקית, בה תוכלו ליצור תשתית לרישות עסקי (Networking), לניהול שיתופי פעולה והזדמנויות עסקיות, לאתר לקוחות פוטנציאלים, לגייס עובדים חדשים ולמתג את החברה או את מוצריה. על ידי יצירת פרופיל אישי את יכולים להציג את הניסיון המקצועי שלכם, לקדם רעיונות, ליצור קשרים מקצועיים ושותפויות עסקיות.

מחקר רשתות חברתיות עבור העסק שלכם

בענבר מדיה אנחנו ממפים ומודדים את סוגי קהל היעד שלכם ובודקים באיזה רשת חברתית הם נמצאים, אם בכלל. על פי אפיון זרימת המידע בין המשתמשים, הקבוצות והעסקים, אנו מבצעים מערך שלם לקידום ושיווק ברשתות חברתיות שנועד להביא למקסימום תוצאות והמרות.

אנו מציעים לכם סל שירותים מלא לקידום האתר שלכם באינטרנט, ניהול אתר שוטף ושיווק ברשתות החברתיות. יחד ניצור תוכנית מדויקת תוך ניתוח פעילותכם העסקית ונגדיר את האסטרטגיה המנצחת לנוכחות שלכם באינטרנט. צרו קשר עוד היום וקבעו פגישת היכרות ללא התחייבות.