ניהול דפי פייסבוק – 10 הדברות למשתמש המתחיל

החלטתם לפתוח דף פייסבוק, הגדרתם את ההגדרות הרצויות, הזמנתם חברים ואפילו עיצבתם תמונת קאבר נחמדה. כל הכבוד! אך זוהי רק ההתחלה, יותר משחשוב לדעת מה לעשות, חשוב עוד יותר לדעת מה לא לעשות! 10 הדברות שלנו לניהול דפי פייסבוק יעזרו לכם לעלות על דרך המלך.

10 טיפים לניהול דפי פייסבוק:

ריכזנו עבורכם 10 טיפים חשובים, על מה לא (!) לעשות בניהול דפי פייסבוק עסקיים. קראו, הפנימו ובצעו. בהצלחה!

1. פמפום תוכן שיווקי

אל תכתבו תכנים שיווקים כל הזמן על גבי העמוד שלכם! הדבר עלול ליצור אנטיגוניזם בקרב הקהל שלכם, שבמקרה הטוב יפסיק לעקוב אחר הפרסומים שלכם, ובמקרה הרע פשוט יבטל את הלייק שלו בדף שלכם. זה אחד הטיפים החשובים בניהול דפי פייסבוק.

2. קמפיין ברירת מחדל בפייסבוק

אל תעשו קמפיינים דיפולטיבים, פייסבוק מקדמת את הפרסום שלה בדף שלכם על ידי הוספת כפתורים שונים המניעים לפעולה כגון “קדם פוסט זה”, במידה ותעשו קמפיין דרך הכפתור הזה תאבדו מידע רב הקשור לפילוח הקהל שלכם ולמעשה הוא יהיה חסר משמעות. לניהול דפי פייסבוק בצורה מקצועית תפנו למומחים, לא סתם זו העבודה שלהם!

3. פרסום יתר של פוסטים

אל תפרסמו כל יום כל היום פוסטים- דבר שכזה יגרום לכך שפייסבוק תבחין בכך שאתם מעמיסים ופשוט תוריד את התפוצה של הפוסטים שלכם ברמה האורגנית.

4. פוסט ללא תמונה כמו עוגה בלי קצפת

אל תעלו פוסטים ללא תמונה, כבר השקעתם וכתבתם מלל, תשקיעו עוד כמה דקות בלמצוא תמונה ויראלית שתמשוך קצת תשומת לב.זה בהחלט אחד הדברים החשובים שכדאי לדעת לגבי ניהול דפי פייסבוק.

5. משתמשים פיקטיביים

אל תזמינו חברים שלא ממוקדים לקהל היעד שלכם, המטרה שלכם ליצור קהל איכותי בדף שלכם אשר המוצרים או השירותים אותם אתם מציעים רלוונטים עבורו.

6. מלל לא איכותי, פשוט לא מקצועי

שגיאות כתיב! אחד הדברים הפחות נחמדים שאנשים עושים, תקפידו לרשום בצורה רהוטה ללא שגיאות, זה פשוט נראה יותר מקצועי.

7. וויכוחים מאחורי המקלדת –לא אצלנו!

אל תענו לתגובות זדוניות בהן מישהו מכפיש את העסק שלכם, במידה ועניתם שימו לב שאתם עונים בצורה פולטיקלי קורקטית, וויכוחים מסוג זה עלולים להסלים בקלות מידי.

8. להציף = להציק

את תציפו שיתופים בקבוצות רלוונטיות- דבר מסוג זה מעצבם במיוחד את מנהלי הקבוצות שעלולים לחסום אתכם.

9. אל תזניחו את ההודעות

אל תפספסו הודעות מלקוחות, הלקוחות שלכם מביעים עניין במוצר הקדישו זמן לענות לו, הרי זו המטרה שלכם.

10. נראות, נראות ושוב פעם נראות!

אל תעלו תמונות של המוצרים שלכם שאינן נראות טוב! ויזואליות זה שם המשחק, הנראות של המוצר שלכם היא מה שתמכור אותו, הקפידו להעלות מוצרים שנראים טוב ומושכים את העין!