החשיבות בעיצוב דף פייסבוק

דף פייסבוק הינו המייצג שלכם בפני קהל הלקוחות אליו אתם פונים, ישנה חשיבות גבוהה לנראות של העמוד שלכם הן מבחינת תמונת הפרופיל ותמונת הקאבר והן מבחינת נראות הפוסטים ואיכותם. על כן חשוב להשקיע מחשבה ברעיון העיצובי אליו אתם שואפים ובעיצוב דף פייסבוק איכותי ומושך.

עיצוב דף פייסבוק – להגשים את החזון שלכם

אנו בענבר מדיה מציבים בפניכם שירותי גרפיקה מתקדמים על מנת שנוכל להגשים את החזון העיצובי של העסק שלכם. ואם אין לכם רעיון אנו נעזור לכם למצוא אותו ונבנה עבורכם קו עיצובי שיתאים לעסק ומטרותיו. עיצוב דף פייסבוק הוא מומחיות, לדעת להתאים ולשקף את הרעיון בצורה ברורה ונהירה ללקוחות הבאים שלכם.

מהן האפשרויות בעיצוב דף פייסבוק ?

פייסבוק מאפשרת לנו להוסיף ולנהל את הלשוניות שלנו בפייסבוק. בלשוניות אנו יכולים להטמיע טופס יצירת קשר, מיניסייט, סרטונים ועוד אפשרויות מגוונות ומעניינות. חשוב להישאר מעודכנים ובעניינים על מנת שאתם בעלי העסקים לא תראו בפני הלקוחות שלכם מיושנים ולא עדכניים, מעל ל-3 מיליון ישראלים גולשים בפייסבוק, כל אחד מהם יכול להיות הלקוח הבא שלכם!

פוסטים בפייסבוק – ליצור עניין בכל פעם מחדש

מעבר לעיצוב הקבוע של העמוד שלכם, חשוב להשקיע גם בעיצוב תמונות הפוסטים שלכם, לנושא הנראות כפי שכבר הזכרנו יש משמעות עליונה באפשרות של הפוסטים שלכם להגיע לכמה שיותר אנשים ואינטרקציות לכן, חשוב כל הזמן לשמור על האיכות הזו. דרך נוספת ליצור עניין היא סרטונים, זה כבר ידוע ומוכח שלסרטונים יש כוח עצום בכל הקשור להחדרת המותג שלכם לתודעה הציבורית. לכן עיצוב דף פייסבוק לא מסתיים רק בעיצוב של תמונת הפרופיל והקאבר שלכם.

מחירון עיצוב דף פייסבוק

עיצוב לתמונת פרופיל : 400 – 200 ש”ח

עיצוב לתמונת קאבר : 1,000 – 200 ש”ח

לשונית דף נחיתה לתמונה הכולל עיצוב והטמעה בפייסבוק : 2,000 – 500 ש”ח

לשונית יצירת קשר מהפייסבוק : 2,000 – 500 ש”ח

מיניסייט בפייסבוק : 5,000 – 1,000 ש”ח

לסיכום, שווה להשקיע בעיצוב דף פייסבוק איכותי ומזמין אשר ימשוך את הקהל שלכם אליכם, חשוב להבין הרכישה הראשונית קוראת עם העיניים, לאחר מכן זה תלוי בכם וביכולות השירות שלכם. אנו בענבר מדיה נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה! התקשרו: 03-6881446