איך מפרסמים בפייסבוק, כל הדרכים, כל האפשרויות

פרסום בפייסבוק יכול להיראות כדבר פשוט למדי, אך ישנן מספר דרכים בהן ניתן לפרסם בפייסבוק, אז איך מפרסמים בפייסבוק בעצם? מהן האפשרויות שלכם? ומה הכי עובד?

קצת על מערכת הפרסום של פייסבוק

פייסבוק פיתחה מערכת לניהול קמפיינים, המערכת בנויה מאפשרויות רבות של פרסום, המאפשרות לכם לפלח את קהל היעד שלכם בצורה ממוקדת ככל שניתן. לפייסבוק ישנם כל מיני חוקים שונים, אותם הם קבעו בהסתמך לאינטרסים שלהם וגם של ציבור הגולשים ברשת החברתית. יש להכיר את החוקים ולהבין אותם על מנת ליצור קמפיין איכותי וממיר. אחת השאלות שנשאלות על ידי בעלי עסקים רבים היא איך מפרסמים בפייסבוק כך שהפרסום יהיה באמת טוב, ממיר ורלוונטי? את התשובה לכך תוכלו לדעת רק על ידי ניסוי וטעיה, את המערכת ניתן ללמד אך את הניסיון תצטרכו לרכוש לבד.

מהן אפשרויות הפרסום בפייסבוק?

למערכת הפרסום בפייסבוק ישנן מספר אפשרויות לפרסם:

1. פרסום וקידום פוסט ממומן – ניתן לקדם פוסט, שהוא למעשה פרסום פשוט כמו הגרלה, מידע פרסומי, אלבום תמונות (כמו קולקציית בגדים חדשה) ועוד.

2. פרסום הכולל לינק לאתר חיצוני עם קריאה לפעולה (אפשר גם בלי) – פרסום מסוג זה הוא למעשה פרסום שמאפשר לכם לשלוח את הגולש לדף אינטרנט ייעודי או דף נחיתה להשארת פרטים.

3. פרסום שמטרתו יצירת לידים מהירים על ידי טופס הרשמה מובנה.– פייסבוק יצרה פרסום בור הגולש לוחץ על הפרסום ולמעשה מאפשר לפייסבוק לשאוב נתונים מתוך המידע שמוצג אצלו בפרופיל כמו אימייל, ומבקשת גם להוסיף מספר טלפון או כל פרט אחר שתרצו לדעת, אותו הגולש מוכן לשלוח אליכם על מנת לקבל מידע.

עלויות פרסום פייסבוק

כל אחת מהדרכים היא טובה, אך לכל אחת יש מטרות שונות. צריך לדעת איך מפרסמים בפייסבוק- ולהבין שפרסום בפייסבוק הוא אמנם זול יותר מפרסום לדוגמה בגוגל, אך ישנם פרסומים שיעלו לכם יותר כסף. לדוגמא פרסומים הכוללים לינקים, או טופס לידים, באופן אוטומטי יעלו לכם יותר. צאו מנוקדת הנחה שבמידה ותרצו לעשות פרסום מועיל בפייסבוק יהיה עליכם להשקיע לפחות 50 ₪ ליום פרסום.

תהליך הפרסום בפייסבוק

בעלי עסקים רבים מתייאשים כאשר הם יוצרים קמפיין בפייסבוק, התהליך הוא יחסית ארוך ומצריך פילוח של פרמטרים רבים, הבנה שיווקית, ידע לגבי מערכת הפרסום של פייסבוק, ועוד… יתרה מזאת תהליך האופטימיזציה של קמפיינים עלול לארוך מספר ימים עד שיצליח להמיר לכם את מה שרציתם, פייסבוק לומדת את הקהל שלכם, ומסה לנתב את הפרסום בין מיליוני גולשים, כל שהפרסום שלכם יגיע ליעד הרלוונטי שלו. אם כך השאלה איך מפרסמים בפייסבוק הינה שאלה המורכבת מפרמטרים רבים אותם צריך לבחון ולהכיר.