פרסום בפייסבוק – טיפים שאתם חייבים לקרוא!

פרסום בפייסבוק, מה זה אומר? פרסום בפייסבוק כולל בתוכו פרסום של פוסטים, קידום ממומן בפייסבוק ושיתופים בקבוצות.

במאמר הבא תוכלו ללמוד כמה טיפים שיעזרו לכם לפרסום בפייסבוק – טיפים שאתם חייבים לדעת!

להכין את הקרקע לפרסום בפייסבוק – טיפים מעולים!

חשוב ליצור דף עסקי שנראה טוב, תמונת הפרופיל והקאבר של עמודכם חשובה ביותר לקידום הדף העסקי, אלו התמונות הראשונות שיופיע בפני הלקוח הפוטנציאלי הבא שלכם, חשוב שתראו טוב ותפגינו נוכחות חיובית!

פילוח מדוייק של הקהל שלכם בפייסבוק

חשבו היטב מהו הקהל אליו אתם מכוונים ונסו להבין את ההיגיון שמאוחרי כוונות הפרסום שלכם, יש באפשרותכם לפלח את הקהל על ידי תחומי עניין ודפים בהם הם התעניינו, כך למשל אם אתם מפרסמים עסק בתחום מוצרי תינוקות תרצו לשייך לתחום זה את הדף של MAMMY פורטל ההורות. פרסום בפייסבוק דורש חשיבה אסטרטגית והבנת השוק של העסק שלכם.

לבחור ויזואל נכון לפרסום שלכם בפייסבוק

התאימו תמונה מעניינת ומסקרנת לפרסום שלכם ואל תפספסו את ההזדמנות להוסיף מלל על גבי התמונה, פייסבוק מאפשרת לכם לפרסם עד 20% כמלל על גבי שטח התמונה, נסו למקד את המלל למשהו ברור המשקף את אופי המוצר או המבצע. כך למשל אם אתם מוכרים מוצר במחיר משתלם רשמו 3 ב- 100 לדוגמא או כל דבר שימשוך את העין כמו “מבצע”.

הרצון שלכם לפרסום בפייסבוק – טיפים שלנו שיעזרו לכם לעשות את זה נכון!

פרסום על פי חשיפה או לפי מוערבות בפרסום?

אחת השאלות החשובות שניתן לשאול לגבי פרסום בפייסבוק, חשוב להבין שכדי להלחליט מה לעשות, שווה לעשות בדיקה במקביל לשתי האפשרויות למספר ימים ולראות מי מהם מניבה לכם יותר תוצאות, על ידי כך תוכלו להחליט מה יותר נכון עבורכם. CPC או CPM .

הדרך הקצרה תהפוך לארוכה – או מה לא לעשות בפרסום ממומן

אל תתפתו לפרסום של בוסט פוסט, הפרסום הזה אינו מאפשר לכם פילוח נכון ומדוייק של הקהל שלכם, לשם כך עליכם לפנות למנהל המודעות והתחיל ליצור פרסום פייסבוק איכותי מההתחלה ובצורה נכונה. אם אינכם משוכנעים כיצד עושים זאת צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשרותכם!

מענה מהיר ושירות מעולה!

יצרתם תשתית מעולה לפרסום השקעתם בויזואל ואפילו בדף נחיתה מרשים, העבודה שלכם מתחילה להשתלם והנה מתחילות הפניות, כל הכבוד, אל תפספסו את הלקוחות שלכם! תנו להם מענה מהיר ואיכותי ככל שניתן, גם במענה לתגובות וגם במענה של הודעות. פרסום בפייסבוק אינו מסתיים בפרסום וויזואל איכותי צרו תוכן מעניין!

להעלות פוסט נשמע פשוט, אך האמת שחשוב להשקיע מחשבה במלל אותו אתם רוצים להעביר, תנסו לשאול שאלות, כאלו שיעניינו כמו כמה כדורים לדעתכם יש בתמונה? או עזרה בהחלטה מה ללבוש היום? על ידי הצגה של מספר אופציות, אלו שאלות שבקלות יכולות לעורר תגובות. ותגובות מובילות לחשיפה רבה יותר.