cropped-Im-logo-site-New.png

Pearl’s

חברת תכשיטים בוטיקית ומהממת, תכשטים מדהימים עם מגע של אומנות ויוקרה. פרלס מביאה משהו כל כך מיוחד שפשוט לא ניתן להשוות את הקו שלהם לאף חברת תכשיטים אחרת בארץ. שם החברה במקרה של החברה מאפיין אותה בצורה מושלמת פשוט פנינה נדירה בנוף עם צוות מעצבי תכשטים נדירים בתחומם.

לחץ על התמונה להגדלה

משפט מפתח: תהיי הפנינה שתמיד נועדת להיות!

ללכת על המובן מאיליו זו לא מילה גסה

שם המותג דיבר על פנינה שהיא שלעצמה תכשיט מהטבע. כאשר מגיעים לעיצוב לוגו תמיד צריך להחליט האם להשתמש ברמיזה, ניגוד או במשמעות המילולית עצמה. הבחירה במקרה הזה במשמעות עצמה השתלמה. הלוגו משדר עוצמה, יופי, נשיות וקלאסיות, וזה בדיוק מה שהמותג עצמו רוצה להביע.

גילוי מחדש של עיגולי הפנינה

כשניגשנו לשלב עיצוב האתר ניסנו לחפש אלמנטים משלימים ללוגו המעוצב. ניסינו לחפש אלמנטים שמצד אחד יהיו יצירתיים ומיוחדים ומן הצד השני משדרים ניקיון ויוקרה. בחרנו באלמנטים של שרשראות פנינים נופלות בגווני אפור ולבן על מנת לשמור על ניקיון צורני והתוצאה הייתה נהדרת.

"ממליצים בחום על ענבר מדיה, האתר יצא פשוט נהדר, אנחנו ממש מרוצות ושמחות שבחרנו בהם." תמר – פרלס תכשיטים ואופנה