פרסום באאוטבריין
אז איך מתרחש תהליך הפרסום באאוטבריין?
הרעיון הוא פשוט אנו יוצרים כתבות תוכן מעניינות אשר ימשכו את הקורא לקריאה על המוצר/שירות וכך למעשה יגדילו את החשיפה של העסק שלך וגם ייצרו לידים חדשים. פרסום באאוטבריין היא דרך יעילה ומתוחכמת יותר להגיע ללקוחות שלך. אנו נוכל ליצור עבורך את הכתבה ברמה הגבוהה ביותר תוך מחקר של העסק שלך והבנת הצורך ומטרת הפרסום. בכתבה נוכל להוסיף פרטים ליצירת קשר, הפניה לאתרך ואפילו טופס יצירת קשר להשארת פרטים אשר יגיע ישירות לתיבת הדואר שלך.
יש לזכור שלפרסום באאוטבריין יש דרישות גבוהות כך שהתוכן יהיה אינפורמטיבי וברמה גבוה. לענבר מדיה כותבי תוכן מקצועיים לכתיבת תוכן לאתרים ברמה הגבוהה ביותר.
לשיווק מקצועי באאוטבריין השאירו פרטים כאן!
איך יראה הפרסום באאוטבריין?
כתבה פרסומית של אאוטבריין למעשה נראית כמו כל כתבה אחרת בעמוד האתר בו נפרסם, תהיה תמונה הקשורה לכתבה וכותרת משנית קצרה לתיאור, אאוטבריין הינה אחת משתי האפשרויות לפרסום תוכן ברחבי הרשת, האופציה הנוספת היא פרסום בטאבולה.
כאשר אנו מפרסמים באאוטבריין אנו למעשה חושפים את הכתבה למספר מסויים של גולשים בהתאם לתקציבים אותם הגדרנו בקמפיין. ההבדל העיקרי בין פרסום באאוטבריין לפרסום בטאבולה הוא סכום הכסף שאותו עליכם להשקיע אאוטבריין מאפשרת גמישות גבוה יותר לעמות טאבולה הדורשת עלות מינימלית של 1500$ לקמפיין.
יתרונות הפרסום באאוטבריין
1. הפרסום באאוטבריין נראה כמו כתבה לכל דבר באתר ולכן הסיכוי שגולש יתעניין בכתבה גבוהה יותר וכך למעשה אנו יוצרים מגע ראשוני עם לקוח פוטנציאלי.
2. הפרסום מאפשר חשיפה משמעותית באתרים גדולים נחשבים.
3. העברת מידע על המוצר או השירות שלך בצורה מפורטת וברורה.
4. רימרקטינג והגדלת קהל המתעניינים – פרסום באוטבריין מאפשר לנו להשתמש בקוראית שצפו בכתבה ולטרגט בפרסום חוזר לגולשים אלו.
5. יצירת לידים – בכתבה נוכל להשתיל טופס יצירת קשר להשארת פרטים (ליד)
6. עלויות פרסום נמוכות ביחס לתמורה – עלות פרסום באווטבריין זולה יחסית ביחס לתחום השיווק ברשת .
כמה עולה לפרסם באאוטבריין?
עלות הפרסום באאוטבריין הינה 10 דולר ליום לפחות ככל שתגדילו את התקציב כך גם החשיפה של המודעה תגדל, יש לקחת בחשבון שיתכן ותהיה חריגה של עד 20-25% בעלויות התקציב שהגדרתם. העלות נקבעת לפי כמות ההקלקות על המודעה בדומה לקידום בגוגל תשלום עבור הקלקה. על אף שהסכום המינימלי הוא 10 דולר ליום מומלץ להשקיע יותר כסף על מנת למקסם את התגובה של הגולשים. עלות לקליק יכולה לנוע בין דולר אחד ל- 0.1 סנט כאשר הקמפיין מוצלח במיוחד.