בניית אתרים תדמיתיים

בניית אתרים תדמיתיים הינם בעלי מטרה עיקרית והיא להציג את העסק שלך בצורה הטובה ביותר, אתר תדמיתי יעוצב לפי אופי העסק שלך ושירותים אותם אתה מעניק. כאשר אנו רוצים לבצע בניית אתרים תדמיתיים אנו למעשה מנסים להבין מה אופי העסק שאנו בונים עבורו את העסק.

ענבר מדיה מומחים לבניית אתרים תדמיתיים!

אם העסק שלך זקוק לרענון או אתר חדש, מודרני ועדכני הגעת למקום הנכון, ענבר מדיה מומחים בניית אתרים מעוצבים ורספונסיביים המתאימים לכל המכשירים. כחלק מהשירות שלנו אנו מציעים גם שירות הכנה ואופטימיזציית SEO לקידום האתר בגוגל. בניית אתרים תדמיתיים זו המומחיות שלנו. לרוב נעדיף לבנות את האתר על הפלטפורמה המובילה בעולם – וורדפרס. אך אם יש לכם חזון אחר נוכל לבנות את האתר שלכם בכל צורה שתבחרו.

התהליך בבניית אתרים תדמיתיים

תהליך בניית אתר בנוי מכנה שלבים, הראשון הוא שלב באפיון של האתר, כלומר מה הצרכים של העסק שלכם, מה תרצו להדגיש, מה תרצו שיופיע בעמוד הראשי, אלו עמודים חשובים לכם שיהיו קיימים באתר, אלמנטים ואזורים חשובים באתר ועוד ועוד. השלה השני בניית התאר הינו האספק העיצובי של האתר, אילו צבעים יהיו מובילים באתר, תמונות, גרפיקה מיוחדת וכדומה. השלב האחרון הוא בניית האתר בצורה נכונה ומהירה, ברגע שכל השלבים הושלמו בצורה טובה אפשר להתחיל לבנות את האתר עליו חלמתם.

שירות משלים – ניהול אתרים

ענבר מדיה מבינים שלאחר סיום בניית האתר למעשה העבודה אינה מסתיימת ולעיתים תרצו להוסיף תכנים ומדיה לאתר, לכן השקנו את השירות החדש שלנו לניהול אתרי אינטרנט בעלות חודשית סימלית, כך שתוכלו להיות רגועים במקרה של תקלה או לצורך עדכון האתר.