ייעוץ והדרכות פייסבוק

ענבר מדיה מעניקים לכם את האפשרות לבחור ללמוד ולקבל ייעוץ מהטובים בתחום, אנו מאמינים שכל עסק בכל תחום חייב להשקיע בשיווק ומיתוג העסק שלו על מנת להגיע ליעדים אותם הוא הציב לפניו. לכל עסק יש דרישות שונות ואפיקי שיווק שונים ברשת האינטרנט כגון: קידום בפייסבוק, קידום בלינקדאין, יוטיוב, קידום אורגני לאתרי אינטרנט ועד אפשרויות רבות ומגוונות, אנו מציעים לרשותכם כמה אפשרויות:

ייעוץ דיגיטלי

הדרכת פייסבוק ומדיה דיגיטלית

הדרכות פייסבוק למי זה מתאים?

שרותי הייעוץ הדיגטלי והדרכות פייסבוק, יאפשרו לכם לנהל לבד את דף הפייסבוק שלכם ולהגדיר נכון את הכללים בדף, אם יש לכם את השפה השיווקית וגם קצת רקע בעיצוב, אתם בהחלט יכולים ללמוד על האפשרויות השונות שפייסבוק מאפשר לכם. לפעמים עסק קטן או עסק של אדם אחד לא יכולים לשלם באופן קבוע תשלום עבור ניהול הדף שלהם, זהו פתרון מצוין עבור עסק קטן מאוד או למי שרוצה לנהל קבוצה או דף אשר עוסק בתחומים חברתיים אשר משרתים את הכלל ללא עלות. חשוב שתדעו שקידום בפייסבוק דורש זמן וסבלנות, רמת כתיבה גבוהה ויכולות גרפיות על מנת שהדף שלכם יראה מקצועי ומושך.

ייעוץ דיגטלי לשווק באפיקים הנכונים

כיום יש המון רשתות חברתיות אשר מתאימות לקהלים שונים, כל עסק צריך להכיר את הפשרויות העומדות בפניו על מנת להחליט מה הדבר הנכון עבורו. ייעוץ דיגטלי מאפשר לכם להבין מה מתאים לעסק שלכם. עסקים אשר עובדים עם עסקים יהיו חייבים לשווק באפיקים בהם נמצאות חברות, בשונה מפייסבוק בהם נמצאים בעיקר אנשים פרטיים, על אף שלעיתים זה בהחלט אפשרי. למעשה יש לבחון את סוג העסק ומטרותיו טרם התחלת תהליך קידום מכל סוג שהוא, דבר זה יעזור לכם לחסוך בהוצאות מיותרות ובזבוז זמן יקר בניסיונות כושלים.

ניתן להירשם להדרכות פייסבוק קבוצתיות קטנות למספר שיעורים אשר בהם תוכלו ללמוד את רזי הפייסבוק או לקבוע איתנו פגישה אחד על אחד למספר שעות כדי שנוכל להעביר לכם חלק מהידע שלנו.

השאר פרטים לקבלת הצעת מחיר
התקשר לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית
נועם,ד
נועם,ד
Style4hair
קרא עוד
"ענבר מדיה קידמו את האתר שלי במנועי החיפוש בצורה ייסודית ומקצועית תוך הבנה עמוקה של העסק שלי, ממליץ בחום!"
ענבל
ענבל
פרויקט עשרת
קרא עוד
"שמחתי להכיר אותך ואת "ענבר מדיה" הפגישה היתה מעולה לטעמי- מקצועית ,ממוקדת, מעשית וענתה על כל צרכיי ויותר נראה זוהי תחילתה של ידידות נפלאה"
ראניה וג'ינה
ראניה וג'ינה
שמלות כלה וערב
קרא עוד
""שמדברים על חברה לקידום עסקים ,אך ורק על ענבר מדיה מדברים . חיפשנו המון חברות והינו מאוד מודאגות, אך כשהתחלנו לעבוד איתכם הרגשנו ממש בידיים טובות . אתם צוות לעניין ,צוות חזק ,מקשיב,תומך,סבלני שמחות בבחירה שלנו ,ואנו ממליצות לכל עסק שרוצה להיחשף ולהשיג תוצאות שיבחר בענבר מדיה.! אוהבות מאוד ובהצלחה...""
שחר ומוני
שחר ומוני
משי יבוא ושיווק בע"מ
קרא עוד
"ענבר מדיה קידמו את האתר שלנו בפייסבוק בצורה מקצועית, נעימה ומאוד קריאטיבית, הרגשנו חופשיים מניהול הפייסבוק וידענו שהוא מנוהל על הצד הטוב ביותר. "
הקודם
הבא